-
Pytania i odpowiedzi
I. Zamówienie
Jak zamówić?
W naszym sklepie internetowym możesz złożyć zamówienie na 2 sposoby:
1. przez stronę www - wejdź na stronę produktu a następnie dodaj zamówienie do koszyka.
2. telefonicznie - jeżeli nie chcesz kupować przez Internet, możesz do nas zadzwonić. Składając zamówienie telefonicznie możesz wybrać każdą dostępną formę płatności i dostawy.
Czy muszę założyć konto aby dokonać zakupu?
Nie musisz zakładać konta, aby dokonać zakupu. Wystarczy, że dodasz interesujące Cię produkty do koszyka a następnie wypełnisz pola Szybkie Zakupy.
Możesz również złożyć zamówienie telefonicznie.
II. Moje konto
Dlaczego powinienem założyć konto?
Mając konto w naszym sklepie możesz:
1. łatwo sprawdzić i edytować swoje dane i adresy dostaw.
2. sprawdzić aktualny status zamówienia.
3. śledzić historię swoich poprzednich zamówień.
W celu dokonania rejestracji kliknij Zarejestruj w prawym górnym rogu strony i uzupełnij puste pola.
Mam problem z zalogowaniem się na konto. Co powinienem zrobić?
Jeżeli podczas logowania występuje komunikat o błędnie wpisanych danych, w pierwszej kolejności upewnij się, że użyty przez Ciebie adres e-mail jest taki sam, który był podawany podczas rejestracji.
Jeżeli adres e-mail jest poprawny, a problem występuje nadal sprawdź poprawność hasła. W celu odzyskania zapomnianego hasła, kliknij Zaloguj w prawym górnym rogu strony a następnie wypełnij pole Przypomnij hasło. Na wskazany adres e-mail otrzymasz wiadomość pozwalająca na zalogowanie się.
III. Wysyłka i dostawa
Koszty dostawy
Koszty przesyłki uzależnione są od wybranego sposobu dostawy. Na stronie, pod ceną produktu możesz sprawdzić koszt przesyłki dla danego artykułu.
Szczegółowych informacji na temat kosztów i form dostawy znajdziesz klikając w ten link.
Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Termin realizacji zamówienia, uzależniony jest od dostępności produktów, które chcesz zakupić. Na stronie produktu, pod ceną zawsze podajemy informację o terminie realizacji zamówienia. W tym czasie powinieneś otrzymać zamówienie.
Śledzenie przesyłek
Kiedy przesyłka zostanie spakowana i odebrana przez Kuriera, możesz sprawdzić w jakim miejscu się znajduje. W tym celu wklej numer listu przewozowego, jaki powinieneś otrzymać w mailu informującym o wysłaniu zamówienia, na stronie Firmy Kurierskiej, która dostarcza Twoje zamówienie.
GLS: https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek
DPD: https://tracktrace.dpd.com.pl/
Poczta Polska: http://emonitoring.poczta-polska.pl/
Paczkomaty: https://twoj.inpost.pl/pl/znajdz-przesylke
Paczka w RUCHu: https://www.paczkawruchu.pl/sledz-paczke/
Co zrobić jeżeli przesyłka nie dotarła?
Jeżeli przesyłka nie została doręczona w wyznaczonym terminie, skontaktuj się z nami. Postaramy się pomóc w wyjaśnieniu tej sytuacji. Wcześniej, warto skontaktować się z firmą kurierską która doręcza paczkę, ponieważ być może zamówienie jest już w drodze.
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście w sklepie?
Ze względu na internetowy charakter prowadzenia działalności, na chwilę obecną, nie ma możliwości odbioru osobistego zamówienia. Towary NIE SĄ wysyłane z Rybnika, ale z zewnętrznego magazynu centralnego. W Rybniku mamy jedynie biuro, gdzie niestety nie ma towaru.
IV. Metody płatności
Dokonując zakupów w naszym sklepie, masz do wyboru kilka metod płatności:
1. tradycyjny przelew internetowy.
2. za pobraniem u kuriera.
3. szybkie płatności PayU.
4. przelewy24
Szczegółowych informacji na temat m.in. metod płatności znajdziesz klikając w ten link.
V. Reklamacje i zwroty
Jak zwrócić towar?
Kupując w naszym sklepie masz możliwość dokonania zwrotu nieużywanego produktu bez podawania przyczyny do 14 dni.
Odeślij przesyłkę wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy na adres:
KIDESTEO Tomasz Skowronek
ul. Stalowa 27
44-200 Rybnik
Po sprawdzeniu towaru środki zostaną niezwłocznie zwrócone.
Czy muszę płacić za przesyłkę?
Zwrot towaru odbywa się na koszt klienta.
Odsyłając zwracaną przesyłkę pamiętaj o załączeniu pisemnego oświadczenia odstąpienia od umowy.
Jak złożyć reklamację?
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie, zgodnie z polskim prawem posiadają gwarancję producenta lub gwarancję sprzedawcy, w tym przypadku naszego sklepu. Jeśli Twój produkt działa wadliwie lub się zepsuł możesz skorzystać z prawa do reklamacji.
Szczegółowych informacji na temat reklamacji i zwrotów znajdziesz klikając w ten link.